Zile
Ore
Minute
Secunde
Te-ai abonat cu succes!
Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ofertele

Sustine-ne!..

Black Friday Romania 2018

 

Pentru milioane de oameni Black Friday este momentul ideal de a face cumparaturi atat pentru nevoile de zi cu zi cat si pentru sarbatorile de iarna care se apropie. Fenomenul de reduceri Black Friday Romania a prins din ce in ce mai multa faima datorita numarului mare de magazine participante, dar in special in baza reducerilor explozive de pana la 90%. De la an la an campaniile de reduceri de la sfarsitul lui noiembrie atrag tot mai multi cumparatori, iar din acest motiv Black Friday 2018 se anunta a fi fara precedent.

 

O scurta istorie a fenomenului de reduceri Black Friday

 

Black Friday este cu siguranta una dintre cele mai cunoscute campanii de reduceri de pe tot Globul si de regula are loc in ultima vineri a lunii noiembrie, imediat dupa Ziua Recunostintei intre datele de 23-29.

 

Desi nu este recunoscuta ca sarbatoare oficiala in Statele Unite ale Americii, multi angajati sunt liberi in aceasta zi pentru a se alatura nebuniei cumparaturilor.

 

Termenul de Black Friday a aparut pentru prima oara in anul 1960, anuntand inceperea cumparaturilor de Craciun. In aceasta perioada magazinele treceau de la insemnarea incasarilor cu cerneala rosie (care sublinia pierderi) la cerneala neagra (insemna profit).

 

Imediat cum magazinele si-au dat seama ca pot inregistra profituri uriase prin reducerea preturilor, acestea au stiu sa exploateze Black Friday la maxim. Reducerile de Black Friday 2018 vor continua acest trend ascendent al zilei devenite faimoase in intreaga zi ca o zi dedicata magazinelor si cumparatorilor la preturi exceptionale.

 

Comercianti din toate domeniile taie preturile pentru a atrage clientii si pentru a inregistra vanzari record. Daca la inceput electronicele si electrocasnicele dominau piata Black Friday acum acestea ocupa doar un procent din multitudinea de oferte care se fac anuntate de magazine Black Friday 2018.

 

Black Friday Romania

 

Conceptul a fost important in Romania in anul 2011 de catre eMAg si Flanco si a capatat amploare din ce in ce mai mare de la an la an. Cele doua magazine au inregistrat cele mai mari vanzari in cadrul evenimentului de reduceri Black Friday 2014, cand s-au raportat incasari de peste 37 de milioane de euro. Pana in anul 2015 un numar de peste 11 milioane de Romani (73% din populatia tarii) spuneau ca au auzit de conceptul Black Friday si stiu ce inseamna. De la an la an lista magazinelor participante este in continua crestere iar gama de produse variaza de la electronice si electrocasnice pana la imbracaminte, jucarii si multe altele.

 

Black Friday 2018

 

Din ce in ce mai multi clienti par sa prefere cumparaturile Black Friday online in favoarea celor direct din magazine. Mediul online ofera cumparatorilor care doresc sa evite aglomeratia din magazine un plus de comoditate si posibilitatea de a verifica constant stocurile produselor dorite cat si de a face comparatii de pret in timp real. Conform statisticilor din anii precedenti Black Friday 2018 va dobora cu siguranta toate recordurile din punct de vedere a magazinelor participante si numarului de produse vandute.